Senin, 02 Januari 2012

Happy New Year 2012!

Masih sama dengan perayaan tahun baru sebelumnya, tahun ini pun kami juga merayakan tahun baru 2012 di rumah kakek. Yang mau tahu cari aja rumah pagar oranye di depan rumah makan pondok kelapa :D hehe ...
Naah acara bakar-bakarannya udah di mulai sejak pukul 8 malem.
Mulai dari bakar jagung (menu wajib untuk perayaan tahun baru, kalo gak ada jagung bakar gak asyik), bakar sate ayam, bakar ikan, bikin pempek panggang, sampe-sampe bakar kemplang! Kayaknya baru tahun ini deh bakar kemplang.
Pokoknya happy new year 2012 yaw! ^_^



Keesokannya ada Detective Conan movie : The Lost Ship In The Sky.
Mulainya jam setengah 10 pagi. Wwuuaaah! Seneng banget!
Hari pertama tahun baru 2012 di sambut ama detective conan movie. Kaito Kid-ku seperti biasa, kereeen banget :*
Yaa meskipun aku udah pernah nonton movie yang ini, tapi gak papalah, lumayan untuk mengobati rasa rinduku pada Kid. Love Kid!


4 komentar:

  1. I enjoyed your post. It’s a lot like college – we should absorb everything we can but ultimately you need to take what you’ve learned and apply it.
    Cadillac Eldorado AC Compressor

    BalasHapus
  2. thanks for your comment, I appreciate it.
    I hope you'll visit again and enjoy my another post.

    BalasHapus
  3. In addition, it pops up advertisement during student loans people access and is included in most distributions.
    Isn't the decision to begin your own house company. Twitter has already been taken by several U. Hundreds of companies do this, there will be no payment to enjoy.

    My blog post - Student Loan

    BalasHapus
  4. Their study had also discovered the amount of how to get
    rid of acne causing bacteria. So how does Blue Light
    Therapy Devices be the the best soap for how to get rid of acne that
    you are treating how to get rid of acne scars, while protecting your skin by
    controlling your diet. The awesome power of grains is unleashed when they are older.
    You may be put on a strict daily oral medication, which will eliminate acid waste.

    BalasHapus